Jak zacząć?

Chcesz spróbować treningu CrossFit ale nie do końca wiesz od czego zacząć? Masz wątpliwości czy sobie poradzisz, co zabrać ze sobą na pierwszy trening, kiedy przyjść?

Poniżej znajdziesz kilka pomocnych wskazówek.
Zaczynamy! ☺

Czy CrossFit jest dla mnie? Czy sobie poradzę?

Tak! Wszystkie treningi CrossFit, każdy poszczególny ruch, zaprojektowane są tak, aby mógł wykonać je każdy, niezależnie od stopnia zaawansowania. Wszystkie ćwiczenia mają wiele poziomów trudności i zaawansowania, a nasi trenerzy pomogą Ci dobrać odpowiednią wersję dla Ciebie.

Twój pierwszy trening

W CrossFit MGW Twój pierwszy trening możesz odbyć za darmo. Zanim jednak przyjdziesz, skontaktuj się z nami telefonicznie, na Facebooku lub e-mailowo a my zapiszemy Cię na zajęcia. Duży nacisk kładziemy na to, żebyś mógł ćwiczyć w komfortowych warunkach, dlatego na każdych zajęciach obowiązuje limit ćwiczących. Zapisując się rezerwujesz sobie miejsce.

Treningi dla początkujących – Beginners WOD – trwają 60 minut i odbywają się w określone dni, możesz to sprawdzić w naszym grafiku i wybrać najbardziej odpowiadający Ci dzień oraz godzinę. Treningi te zostały zaprojektowane tak, aby osoby zaczynające swoją przygodę z CrossFit mogły zaznajomić się z podstawowymi ruchami i ćwiczeniami.

Jeżeli nie odpowiadają Ci godziny, w których odbywają się treningi Beginners, możesz przejść przez cały program treningowy indywidualnie, na treningach personalnych z trenerem, które w tym przypadku kosztują 100 zł zamiast 125 zł za godzinę. Zwykle wystarczy 3–5 godzin zajęć indywidualnych.

ZABIERZ ZE SOBĄ:

STRÓJ

BUTY

KOSMETYKI

RĘCZNIK

DOKUMENT

NA MIEJSCU:

PRYSZNICE

NAPOJE

Na trening zabierz ze sobą strój do ćwiczenia, buty sportowe i niezbędne kosmetyki (nasze szatnie wyposażone są w czyste i zadbane prysznice, z których możesz skorzystać po treningu) oraz dokument tożsamości. Na miejscu możesz kupić wodę lub napój izotoniczny.

Przyjdź około 15 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć aby móc spokojnie zarejestrować się na recepcji, otrzymać kluczyk do szafki i przebrać do ćwiczeń.

Przed rozpoczęciem treningu trener zaprosi wszystkich jego uczestników na środek sali. Opowie z czego będzie składał się trening i rozpocznie rozgrzewkę.

Po treningu masz czas, żeby odpocząć, pogadać z nowopoznanymi kolegami i koleżankami, porozmawiać z trenerem i zadać mu nurtujące Cię pytania. Chętnie na nie wszystkie odpowiemy ☺

Pierwszy miesiąc treningów

Pierwszy trening już za Tobą, spodobało Ci się i chcesz kontynuować swoją przygodę z CrossFit. Super! Przez pierwszy miesiąc poznajesz i utrwalasz podstawowe ruchy i ćwiczenia CrossFit.

Masz również możliwość uczestniczenia w zajęciach dodatkowych, które dla klubowiczów CrossFit MGW organizowane są bez dodatkowych opłat:

  • zajęcia z gimnastyki
  • treningi Olympic Weightlifting
  • Move (autorskie zajęcia obejmujące aspekty mobilności, balansu, koordynacji)
  • Kettlebell Class
  • RUN – treningi biegowe
  • MGW Know How (cykl warsztatów o tematyce związanej z planowaniem treningów, dietetyki, rozwoju sportowego)